top of page

מאמרים

חיפוש
  • תמונת הסופר/תגד ארבל

קופת גמל להשקעה

עודכן: 10 במאי 2018

קופת גמל להשקעה היא תוכנית חיסכון חדשה לטווח הבינוני והארוך. יתרונה הוא בשילוב בין האפשרות למשוך את כספי החיסכון בכל עת, ובין האפשרות לשמור אותם לגיל הפרישה וליהנות מהטבת פטור ממס רווח הון


קופת גמל להשקעה היא תוכנית חיסכון חדשה לטווח הבינוני והארוך.

יתרונה המרכזי הוא בשילוב בין האפשרות למשוך את כספי החיסכון בכל עת ובין האפשרות לשמור אותם לגיל הפרישה כדי ליהנות מהטבת פטור ממס רווח הון.

חשוב לדעת כי ניתן לפתוח קופת גמל להשקעה ולהפקיד בה כספים באופן עצמאי, ללא תלות במעסיק.


המוצר מתאים לכל חוסך, בכל גיל ולכל מטרה: חיסכון לאירוע משפחתי גדול, חיסכון עבור הילדים, חיסכון להגדלת קצבת הפנסיה החודשית לאחר הפרישה או לכל מטרה אחרת. חיסכון זה מאפשר להצטרף לעולם ההשקעות הן בהוראת קבע חודשית והן כתיק השקעות עם מגוון יתרונות.


קופת הגמל להשקעה מנוהלת על ידי חברות ביטוח פיננסיות ובתי השקעות מהמובילים בשוק ההון הישראלי, בהתאם לרמת הסיכון שנבחרה ע"י הלקוח ובהתאם לתנאי השוק המשתנים.


מאפיינים ויתרונות:

1) ניתן להפקיד לקופת גמל להשקעה עד 70,000 שח לשנה קלאנדרית לכל נישום כלומר אדם.

2) נזילות - קופת גמל להשקעה נזילה בכל עת ולכל מטרה. ללא התניות , קנסות ומגבלות (הכספים ניתנים למשיכה תוך 4 ימי עסקים (לא כולל 3 ימי העסקים הראשונים בתחילת כל חודש) והכל בכפוף לתקנון ולהוראות הדין כפי שיעודכנו מעת לעת).

3) השקעה מניבה - הכספים מושקעים בשוק ההון במגוון מסלולי השקעה על פי העדפת המשקיע.

4) חסכון בעלויות - עלויות ניהול זולות יחסית מאלטרנטיבות אחרות הקיימות בשוק.

5) מס - הכספים חייבים במס רווח הון בשיעור של 25% על הרווח הריאלי, כנהוג באפיקי השקעה אחרים, בעת משיכה הונית.

6) קצבה פטורה ממס - החל מגיל 60 במידה והחוסך מחליט למשוך את הכספים כקצבה הוא יהיה פטור מתשלום מס על רווחי הון (אין באמור התחייבות להשגת תשואה כלשהיא).

7) שינוי מסלול השקעה - ניתן לעבור בין מסלולי ההשקעה בקלות וביעילות (כ-3 ימי עסקים), מעבר בין מסלולי השקעה אינו כרוך בעלות קניה או מכירה ואינו מהווה אירוע מס.


האמור לעיל וכל המידע המופיע באתר הינו מידע כללי בלבד ואינו מהווה ייעוץ/שיווק השקעות/פנסיוני ו/או ייעוץ מס ו/או תחליף לייעוץ/שיווק כאמור על ידי בעל רישיון המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. פוליסות ביטוח כפופות לחיתום הנקבע על ידי חברת הביטוח, התנאים המלאים והקובעים הם התנאים המופיעים בפוליסות הביטוח עצמם ומופיעים באתרי חברות הביטוח השונות טל"ח.

הזכויות שמורות לארבל – תכנון פיננסי ופנסיוני


השאירו פרטים ונחזור אליכם לקביעת פגישה היכרות חינם

bottom of page